Suomeksi:
Väliaikainen saavutettavuusseloste
Tämä väliaikainen saavutettavuusseloste koskee sivustoa Bodymaja.fi. Bodymaja on osa Mehiläinen-konsernia ja Puhti-palvelua.
Tavoitteenamme on tarjota digitaalisia palveluita, jotka ovat saavutettavia kaikille käyttäjille. Tämä on väliaikainen seloste, joka on voimassa, kunnes kattava saavutettavuustarkastus on valmistunut.
Sivuston uudistus ja saavutettavuuden kehittäminen
Olemme parhaillaan uudistamassa verkkosivustoamme ja huomioimme uudistuksessa erityisesti saavutettavuuden parantamisen. Tavoitteenamme on varmistaa, että palvelumme ovat entistä paremmin kaikkien käyttäjien käytettävissä. Päivitämme saavutettavuusselosteen uudistuksen valmistuttua ja kerromme tarkemmin tehdyistä parannuksista.
Vaihtoehtoiset asiointitavat
Bodymaja on osa Puhtia ja asiakaspalvelun tiimi palvelee [email protected] osoitteesta arkisin klo 8-16.
Lisäksi saat pikaisimman avun Puhdin chatin kautta, jonka löydät täältä: https://www.puhti.fi/ota-yhteytta/
Asiakaspalvelun numero on 010-338 7049 (8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min).
Anna palautetta saavutettavuudesta
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Palautteen käsittelee Mehiläinen.
Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Traficomille. Traficomin sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
Digitaalisen esteettömyyden ja saavutettavuuden valvontayksikkö
www. saavutettavuusvaatimukset. fi
puhelinnumero vaihde 029 534 5000
Englanniksi:
Temporary accessibility statement
This temporary accessibility statement applies to the website Bodymaja.fi. Bodymaja is part of the Mehiläinen Group and the Puhti service.
Our goal is to provide digital services that are accessible to all users. This is a temporary statement that is valid until a comprehensive accessibility audit has been completed.
Website renewal and accessibility development
We are currently renewing our website and are particularly focusing on improving accessibility during the renewal. Our goal is to ensure that our services are increasingly accessible to all users. We will update the accessibility statement once the renewal is complete and provide more details about the improvements made.
Alternative service methods
Bodymaja is part of Puhti, and the customer service team serves at [email protected] on weekdays from 8 AM to 4 PM.
Additionally, you can get the quickest assistance through Puhti’s chat, which you can find here: https://www.puhti.fi/ota-yhteytta/
The customer service number is 010-338 7049 (8.35 cents/call + 16.69 cents/min).
Provide feedback on accessibility
If you notice accessibility issues on the website, please first provide feedback to us, the site administrators. It may take up to 14 days to respond. The feedback will be handled by Mehiläinen.
If you are not satisfied with the response you receive or do not receive a response within two weeks, you can file a report with Traficom. Traficom’s website provides detailed instructions on how to file a report and how the matter will be handled.
Contact information for the supervisory authority
Finnish Transport and Communications Agency Traficom
Digital Accessibility and Accessibility Supervision Unit
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
Phone number (switchboard): 029 534 5000
Ruotsiksi:
Tillfälligt tillgänglighetsutlåtande
Detta tillfälliga tillgänglighetsutlåtande gäller webbplatsen Bodymaja.fi. Bodymaja är en del av Mehiläinen-koncernen och Puhti-tjänsten.
Vårt mål är att erbjuda digitala tjänster som är tillgängliga för alla användare. Detta är ett tillfälligt utlåtande som gäller tills en omfattande tillgänglighetsgranskning har slutförts.
Webbplatsförnyelse och utveckling av tillgänglighet
Vi håller för närvarande på att förnya vår webbplats och fokuserar särskilt på att förbättra tillgängligheten under förnyelsen. Vårt mål är att säkerställa att våra tjänster är ännu mer tillgängliga för alla användare. Vi kommer att uppdatera tillgänglighetsutlåtandet när förnyelsen är klar och ge mer information om de förbättringar som gjorts.
Alternativa sätt att kontakta oss
Bodymaja är en del av Puhti, och kundtjänstteamet betjänar på [email protected] på vardagar kl. 8–16.
Dessutom kan du få snabbast hjälp via Puhtis chatt, som du hittar här: https://www.puhti.fi/ota-yhteytta/
Kundtjänstnumret är 010-338 7049 (8,35 cent/samtal + 16,69 cent/min).
Ge feedback om tillgänglighet
Om du märker tillgänglighetsproblem på webbplatsen, vänligen ge först feedback till oss, webbplatsens administratörer. Det kan ta upp till 14 dagar att få svar. Feedbacken hanteras av Mehiläinen.
Om du inte är nöjd med det svar du får eller inte får något svar inom två veckor, kan du göra en anmälan till Traficom. Traficoms webbplats ger detaljerade instruktioner om hur man gör en anmälan och hur ärendet hanteras.
Kontaktuppgifter till Tillsynsmyndigheten
Transport- och kommunikationsverket Traficom
Enheten för Digital Tillgänglighet och Tillgänglighetstillsyn
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
Telefonnummer (växel): 029 534 5000